۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۹:۰۴

در دومین روز از هفته دولت/

4 طرح عمرانی و اقتصادی در بجنورد به بهره برداری رسید

4 طرح عمرانی و اقتصادی در بجنورد به بهره برداری رسید

بجنورد - خبرگزاری مهر: در دومین روز از هفته دولت چهار طرح عمرانی و اقتصادی با سرمایه گذاری هفت میلیارد تومانی در شهرستان بجنورد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر یکشنبه و در دومین روز از هفته دولت، با حضور استاندار خراسان شمالی، معاون عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان بجنورد و شماری از دیگر مسئولان استانی و شهرستانی چهار طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان بجنورد افتتاح شد.

بهره برداری از مجتمع فرآورده های بتنی سازمان همیاری شهرداری های خراسان شمالی، بهره برداری از آسفالت جاده ورودی شهر حصارگرمخان و روشنایی معابر این شهر، افتتاح فضای سبز در حصار گرمخان و نیز افتتاح طرح گازرسانی به سه روستای منطقه دهگاه، چهار طرح عمرانی و اقتصادی به شمار می رفتند که امروز با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

استاندار خراسان شمالی در مراسم بهره برداری از این طرح ها اظهار داشت: برای اجرای این چهار طرح در مجموع هفت میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

به گفته محمود احمدی بیغش در این روز طرح گازرسانی به سه روستای نرگس لو علیا، نرگس لو سفلی و دهگاه افتتاح شد و مردم این سه روستا از این پس از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند بود.

وی اضافه کرد: همچنین مجتمع فرآورده های بتنی سازمان همیاری شهرداری های خراسان شمالی که در زمینی به مساحت دو هزار و 600 مترمربع با سرمایه گذاری 36 میلیارد ریالی احداث شده و سالانه ظرفیت تولید 80 هزار تن انواع بتن، ملات آماده، بلوک بتنی، موزاییک و کفپوش سیمانی را دارد نیز به بهره برداری رسید.

احمدی بیغش گفت: برای احداث این مجتمع 10 میلیارد ریال تسهیلات بانکی اعطا شده و مابقی نیز آورده شخصی سرمایه گذار محسوب می شود.

وی همچنین از افتتاح طرح بزرگ منطقه ویژه اقتصادی بجنورد در چهارمین روز از هفته دولت خبر داد.

وی با بیان اینکه تا پایان هفته دولت 42 پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان بجنورد افتتاح خواهد شد، اظهار داشت: برای اجرای این طرح ها در مجموع 32 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به این که در طول این هفته در سطح تمامی شهرستان های این استان 239 طرح و پروژه به بهره برداری خواهد رسید، تصریح کرد: به منظور اجراي اين پروژه ها 52 ميليارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملي و استاني هزينه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، از دوم تا هشتم شهريور ماه به مناسبت سالگرد انفجار دفتر نخست وزيري به دست منافقين و شهادت شهيدان مظلوم رجايي و باهنر در سال 1360 به نام هفته دولت نامگذاري شده است.

کد خبر 2122728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha